Termékeink e-Könyvek Vásárlás Letöltések Tesztek, cikkek, leírások Kapcsolat Szerviz ÁSZF

Bejelentkezés

Felhasználónév:
Jelszó:

Regisztráció

Elfelejtett jelszó

Hírlevél

Újdonságok

Koobe SLIGHTBOOK HD Shine Edition®


Koobe IRIS e-reader & multimédia


Hírek

A Koobe legújabb tabletével, az X8 Slim Nav&Call-lal úgy jártam, mint az a YouTube-os fószer, aki egy Samick gitárt promózott: A fiának vette, gondolta megmutatja az internetnek, aztán kiderült, hogy a kétszer olyan drága, jóval márkásabb gitárját is lekörözi, mind hangban, mint "tudásban", úgyhogy a gyerek megkapta az Ibanezt, Apa pedig elszaladt a Samick-kel, nehogy a gyerek megtalálja és lenyúlja tőle...


A KOOBE piacra dobta a legújabb, 4 magos tabletjét: a KOOBE X8 Slim Nav&Call-t, mely tulajdonképpen utódja a nemrégiben megjelent KOOBE X8 Slim Quadrum táblagépnek, melyet mi is teszteltünk. Ez az új példány azonban jó pár újdonsággal is szolgál, mely már a neve hallatán azt sejteti, hogy a navigáció és a hívás funkciók is elérhetők ebben a szuper tabletben. Olvassátok el cikkünket, melyből megismerhetitek közelebbről is!


Mai tesztünk alanya hosszú idő után ismételten egy könyvolvasó lesz, név szerint az Onyx márka Boox családjába tartozó C65HD. A készülék nem épp az olcsó kis zsebkönyv kategóriába tartozik, ára valamivel 50 ezer jó magyar forint felett áll, kérdés, hogy mit is nyújt nekünk ennyiért.



Szerviz



Mielőtt szervizbe vinné a készüléket, kérjük, hogy tanulmányozza át figyelmesen a készülék felhasználói kézikönyvét ill. amennyiben lehetősége van rá, a Koobe márkaoldalt – www.koobe.hu – elképzelhető, hogy így gyors megoldást talál a problémájára.

Amennyiben nem sikerült megoldást találni, kérjük az alábbi lépéseket végezze el:

Táblagépek esetén

  • Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
  • Rendellenes működés esetén hozza gyári állapotba a készüléket. (Beállítások – Biztonsági mentés és visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása.)
  • Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
  • Ha Ön gyakorlott felhasználó, akkor a készülék weblapján található Letöltés menüpontról töltsön le a készülékhez tartozó szoftverfrissítést. (www.koobe.hu)
  • Interneteléréssel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze netkapcsolatát ill. indítsa újra a router berendezését.
  • A Google Play marketen lévő programok működésével kapcsolatos problémák esetében kérjük, hogy elsősorban a szoftver gyártójával vegye fel a kapcsolatot.
  • Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.


E-könyvolvasó esetén

  • Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
  • Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
  • Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.


Mit vigyek a szervizbe?

Ha szervizbe viszi a készüléket, kérjük minden esetben hozza magával az alábbiakat:

  • A garanciát bizonyító papírokat (A kitöltött lepecsételt garancialevelet, a készülék vásárlását igazoló számlát, blokkot.)
  • Azokat a tartozékokat amivel a készülék használata során problémát észlelt. (adapter, USB kábel, stb.)
  • Minél pontosabb hibaleírást.
  • Kérjük az átvételnél a lehető legpontosabban adja meg, hogy milyen körülmények között jelentkezett a probléma.
  • A túl általános (nem működik, rossz, stb.) hibaleírások azt eredményezhetik, hogy a tesztelés során nem tudjuk a hibát megfelelően feltárni és így elhárítani sem.


Nem Budapesti vásárlók a készülékeket postai úton is eljuttathatják az átvételi pontra.
(Ebben az esetben kiemelten fontos a pontos hibaleírás és hogy a visszaküldés címét ill. a kapcsolati adatokat pontosan adják meg.)

A szerviz átvevőhely elérhetősége:

IT Market KFT. technikai ügyfélszolgálat

Cím: 1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 34.
Nyitva tartás: Hétfőtől – Péntekig, 13:00 – 16:00 óra között
e-mail cím:informacio[kukac]koobe.hu